• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Результати методичного тижня вчителів початкових класів на тему: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення»

Результати методичного тижня вчителів початкових класів на тему: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення»

2014-12-05

Вчителями початкових класів був проведений методичний тиждень на тему: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення». Члени методоб'єднання актуалізували знання про сучасний урок.

В 1 класі проведено індивідуальне корекційне заняття з математики на тему «Заповнення прогалин в знаннях з теми: «Лічба предметів. Співвіднесення числа і цифри».

Підібрані вправи та ігри спрямовані на розвиток навчальних здібностей дитини, а саме – навчити лічити предмети та позначати їх кількість цифрою. Крокуючи казковою стежиною, дівчинка відновила квітковий ланцюжок (розмістила цифри по порядку), полічила геометричні фігури на місточку, назвала їх колір; лічила краплинки дощу, позначила їх кількість цифрою, впізнала за силуетом пофарбовані веселкою тварини та допомогла білочці розкласти шишки, жолуді та каштани. Всі завдання сприяли розвитку спостережливості та уваги.

/Files/images/nalivayko/1_dzvnok/DSC03336.JPG

В 4 класі проведений урок читання на тему: «Буду я природі другом. К.Перелісна «Заворожений сад».

Під час уроку вчитель Обрежа Н.Л. сприяла в учнів удосконаленню навичок виразного читання, формуванню уміння аналізувати віршований твір, корегуванню образного сприймання навколишнього світу, розвитку зв’язного мовлення, виховуванню краси та любові до природи та рідного краю.

Відкритість, гнучкість, пластичність мислення, яскравість почуттєвої сфери дітей величезні, щоб використати цей потенціал без шкоди для дитини і зміцнити прагнення до радості пізнання вчитель знайшла до кожного учня його стежину. Використовує засоби художнього слова, вчить відчувати красу.

/Files/images/nalivayko/1_dzvnok/DSC03369.JPG

Вчителем Барбой Г.С. у 3 класі проведено урок трудового навчання на тему: «Робота з природним матеріалом. Тематична композиція «Осінній пейзаж».

У корекції відставань розвитку дітей із ЗПР особлива роль відводиться трудовому навчанню. Завдяки предметно-практичному змісту уроків трудового навчання створюються найсприятливіші умови для колекційної роботи.

У процесі створення тематичної композиції вчителька сприяла розширенню уявлення дітей про подібність форм природних матеріалів із предметами довкілля, корегуванню мислиннєвих операцій, на основі виконання трудових дій, дрібну моторику, тактильне сприймання. Виховувала любов до природи, естетичні смаки.

/Files/images/nalivayko/1_dzvnok/Фото0524_2.jpg

Вчитель Стоянова О.О. у 2 класі провела відкритий урок літературного читання на тему: «Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово… А.М'ястківський «Неня».

На цьому уроці вчитель працювала над удосконаленням навички свідомого, виразного читання, над збагаченням словникового запасу учнів, над розвитком зв’язного мовлення, творчої уяви. Для корекції недосконалої навички читання, використала ряд методів та прийомів, які дали позитивний результат.

/Files/images/nalivayko/1_dzvnok/DSC03407.JPG

В кінці проведеного тижня відбулось засідання, на якому слухали доповідь Доносій С.Г., яка зазначила, що сучасні уроки повинні захоплювати учнів, пробуджувати у них інтерес та мотивацію, навчати самостійному мисленню та діям.

Кiлькiсть переглядiв: 273

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.